مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

۰


                                            مصرف سوماتروپین در بدنسازی


به طور خلاصه میتوان گفت ھورمون رشد یک ھورمون آنابولیک موثر با خواص آنابولیک بالاست که باعث افزایش سلول ھای عضلانی و در نتیجه افزایش قدرت و حجم میگردد . ھمچنین باعث سوختن چربی ھای بدن میگردد و معمولا افزایش حجم و قدرت حاصل از این دارو پس از دوره و قطع مصرف از بسیاری از دارو ھا ماندگارتر و با اثر طولانی تری است.


                                  


عوارض مصرف سوماتروپین


ورزشکاران حرفه ای که از سوما استفاده میکنند دائم تحت نظر پزشک متخصص بوده و باید دائماً تحت آزمایشات ویژه حتی بعضی وقتھا چندین بار در روز باشند!

از عوارض مصرف سوما میتوان به ابتلا به دیابت، کم کاری تیروئید، آکرومگالی(بزرگ شدن فک و پیشانی)، بزرگ شدن کلیه ھا، افزایش حجم عضلات قلب و... اشاره کرد. تصویر زیر فرد مبتلا به آکرومگالی که نتیجه ترشح بیش از حد هورمون رشد از هیپوفیز میباشد را نشان می دهد :

 

                              


دوره مصرف سوماتروپین


برای بدست آوردن حجم عضلانی، هورمون رشد به تنهایی تاثیر چندانی نداشته، بدین دلیل همزمان با استروئیدهای دیگر (مثل ناندرولون و تستسترون و...) در یک دوره زمانی استفاده می شود. از آن جایی که نیمه عمر سوماتروپین کمتر از یک ساعت می‌باشد در نتیجه موثر ترین دوز مصرفی ھورمون رشد 1 تا 2 واحد در روز میباشد که حداکثر ۶ تا ٨ ھفته به طول می انجامد. دوره مصرف استروئیدها در پست های قبل معرفی شده پس در اینجا لازم به تکرار نیست و می شود این هورمون را به دوره نامبرده اضافه کرد.


در آخر عرض میکنم که هدف از ارائه این مطالب صرفاً آشنایی است و استفاده از استروئید به هیچ عنوان توصیه نمی شود چون سلامتی مهمتر از هیکل است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی