مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

۱



                                             

نام کامل : کنت ویلر (Kenneth Wheeler)

نام مستعار : فلکس (flex)، به معنی تفکیک و پیچش

سن : August 23, 1965

قد : 1.75 سانتی متر

وزن در دوران مسابقات : 106 کیلوگرم

وزن خرج از مسابقات : 122 کیلوگرم

ویلر در دوران نوجوانی به ورزشهای رزمی علاقه داشت. پس از گذشت دوران نوجوانی به بدنسازی روی آورد. او دارای عضلاتی بزرگ و ورزیده بود. بدنساز مورد علاقه او کسی نبود جزء آرنولد شوارتزنگر. پس از گذشت دوران کوتاهی به استخدام نیروی پلیس درآمد. ویلر تمام تمرکزش را بر روی بدنسازی قرار داده بود، به طوری که اولین مسابقات خود را در سال 1983 تجربه کرد وی در این مسابقه موفق به کسب مقامی نشد ولی در سال 1985 توانست عنوان قهرمانی نوجوانان امریکا را کسب کند. در این زمان بود که به او لقب فلکس را دادند. او توانست در سال 1993 به مقام دومی مسابقات مستر المپیا (mr olympia) دست یابد. وی دوبار این مقام را در سال های 1998 و 1999 تکرار کرد. او قهرمان 4 دوره مسابقات آرنولد کلاسیک (arnold classic) میباشد.
ویلر به خاطر قهرمانی هایی که کسب کرده بود، دچار غرور و اعتماد به نفس بیش از حد شده بود. او به یک شوک نیاز داشت تا از این شرایط خلاص شود. این اتفاق افتاد، او در یک تصادف با اتومبیل تا مرز قطع نخاع و فلج شدن مادام العمر پیش رفت ولی جان سالم به در برد، ولی بعد از این اتفاق خیلی سریع به شرایط قبلی خود برگشت و توانست قهرمانی هایش را تکرار کند. ویلر در سال 2000 در یک مسابقه اعلام بازنشستگی کرد، ولی تا سال های 2002 به صورت پراکنده در مسابقات شرکت می کرد. دلیل بازنشستگی ویلر بیماری کلیوی وی بود که در سال 2003 با عمل پیوند کلیه از این بیماری رهایی یافت. وی در حال حاضر با عنوان مدیر روابط عمومی در شرکت های بزرگ مکمل سازی آمریکا مشغول به کار است، همچنین به عنوان حامی محصولات ورزشی در تبلیغات شرکت می کند.


                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                                                              

نظرات  (۱)

چه بدنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی