مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

۰



                                        


نام کامل : رونی دین کلمن (Ronnie Dean Coleman)

سن : 13 می 1964

رانی کلمن سن و سالی نداشت که به همراه خانواده راهی تگزاس شدند و در آنجا به زندگی ادامه دادند. در سال 1982 از دبیرستان سیرکا فارغ‌ التحصیل شد و توانست در همان سال وارد دانشگاه گرملینگ استیت شده و در رشته حسابداری تحصیل کند. وی در سال 1986 با مدرک کارشناسی فارغ التحصیل شد. بعد از فارغ‌ التحصیلی او به عنوان افسر پلیس در آرلینگتون تگزاس به خدمت در آمد. افسر همکار او گوستاو آرلوتو به او پیشنهاد کرد تا در باشگاه مترفلکس (Metroflex) برایان دابسون تمرین کند. در سال 1990 با قهرمانی در ردهٔ سنگین وزن مسابقات آماتوری مستر تگزاس نشان داد که آینده خوبی را در پیش دارد. او با قهرمانی در ردهٔ آماتورهای جهان در سال 1991 توانست کارت حرفه‌ ای و جواز حضور در مسابقات حرفه‌ای را کسب کند.


                                   


او با هشت بار قهرمانی در مسابقات مسترالمپیا (از 1998 تا 2005) مشترکاً به همراه لی هنی (Lee Haney) با عنوان بزرگترین بدنساز تمام دوران شناخته می‌شود. به علاوه وی با 26 بار قهرمانی در مسابقات فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب‌ اندام رکورد دار محسوب می‌شود. این رکورد پیشتر با 22 بار قهرمانی از آن وینس تیلور بود که این رکورد توسط کالمن در 5 نوامبر 2004 شکسته شد.
بعد از بازنشستگی به خاطر تمرینات سنگین دو بار تحت عمل جراحی ستون فقرات و مهره‌ های گردن قرار گرفت.


                                 

                                       

                                       

                                       

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی