مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

۰



                                       


نام کامل : کوین مارک لورون (Kevin Mark Levrone)

لقب : ماشین عضله سازی مریلند

سن : July 16, 1964

این قهرمان 2 ملیتی از پدر ایتالیایی و مادر افریقایی متولد شد. او یکی از شش فرزند این خانواده می باشد. کوین با دیدن پسر عمو خود که جزء ارتش بود و بدن بسیار ورزیده و درشتی داشت جذب ورزش بدنسازی شد و در این رشته شروع به فعالیت نمود تا جایی که در سال 1991 برای نخستین بار موفق به رسیدن به فینال NPC شد و استارت خود را برای ورود به دنیای رورش اندام حرفه ای زد.
کوین لورن از خوش استایل ترین قهرمانان تاریخ می باشد که عضلات پشت بازو وی همیشه در مسابقات حرفه ای زبان زد جامعه پرورش اندام بوده است، تا جایی که مجله معروف فلکس مقاله ای تحت عنوان "تمرینات ورزشی پشت بازو کوین لورن "منتشر نمود.
همچنین او دارنده بهترین عضلات سرشانه دنیا است.
او قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک (arnold classic) سالهای 1994 و 1996 است، اما در مسابقات مستر المپیا (mr olympia) شانس با او همراهی نداشته است و علارغم چندین مرتبه نایب قهرمانی این مسابقات هیچگاه موفق به کسب عنوان قهرمانی مستر المپیا جهان که بزرگ ترین عنوان دنیای پرورش اندام می باشد نشد. وی از ورزشکارن خستگی ناپذیر عرصه پرورش اندام می باشد که خیال بازنشستگی را در سر نمی پروراند، کوین با شرکت در مسابقات مستر المپیا 2016 به همه ثابت کرد این مرد افسانه ای پرورش اندام تمام شدنی نیست.

                               

                                   

                                    

                                    

                                   

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی