مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

۰

مسابقه مسترالمپیای 1980 یکی از بحث برانگیز ترین مسابقات تاریخ مسترالمپیا بود!


                                          

آرنولد پس از اعلام بازنشستگی و آماده شدن برای حضور در فیلم "کونان بربر"، روز قبل از شروع این مسابقه، دنیای بدنسازی را با بازگشتش تعجب زده کرد.

                                        

فرانک زین که قهرمان 3 باره و مدافع قهرمانی این مسابقه به حساب می آمد، از یک آسیب دیدگی نزدیک به مرگ برگشته بود و با وجود داشتن زخم روی بدنش، حجم همیشگی اش را نداشت.

                                       

بدنسازان محبوب دیگری مثل مایک منتزر، کریس دیکرسون و بویر کو هم در این مسابقه حضور داشتند و همه با ظاهری عالی به روی سکو آمده بودند.
در پایان رقابتها و با وجود اینکه آرنولد حجم و تفکیک عضلانی همیشگی اش را نداشت، به عنوان برنده این مسابقه انتخاب شد که با انتقاد ورزشکاران و تماشاگران همراه بود و حتی افراد حاضر در سالن، او را "هو" کردند!

                                       

در ان رقابت بعد از اینکه کریس دیکرسون به مقام دوم رسید، از سکو به پایین پرید و با فریاد می گفت: "باورم نمیشه!"
منتزر هم به مقام پنجم رسید که به نظر خودش بخاطر سیاست و توطئه بازی بود و همچنین گزارش شد که زین هم در پشت صحنه، جایزه اش را به دیوار کوبیده است.
بدنسازان این مسابقه با همدیگر عهد بستند که مسترالمپیای سال 1981 را تحریم کنند و حتی با وجود اینکه مسابقه سال 1980 فیلمبرداری شد، برخلاف تصمیم قبلی، قرار را بر این گذاشتند که این مسابقه را در شبکه های تلوزیونی هم پخش نکنند و این آخرین باری بود که مسابقه مسترالمپیا توسط یک شبکه تلوزیونی آمریکایی فیلم برداری شد..
منبع: بشیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی