مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

۰



                                         

نام کامل : آرنولد آلویس شوارتزنگر (Arnold Alois Schwarzenegger)

نام مستعار : بلوط اتریشی (Austrian oak)

سن : ۳۰ ژوئیه ۱۹۴۷

شغل و فعالیتها : مدل، تهیه‌ کننده، کارگردان، تاجر، سرمایه‌ گذار، نویسنده، نیکوکار، سیاستمدار، بازیگر، فعال محیط زیست، پدید آور، ورزشکار و بدنساز.

او هفت بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا (mr olympia) که معتبرترین مسابقات پرورش اندام میباشد در سال‌های 1970 تا 1975 و 1980 را دارد و یکی از پرافتخارترین قهرمانان جهان است. او بدنسازی را از 13 سالگی شروع کرد و در 19 سالگی اولین قهرمانی خود را در مسابقات بدنسازی مستراروپا (Mr Europe) بدست آورد. در سال 1969 و در 23 سالگی در مسترالمپیا مقام دوم را بدست آورد. طبق گفتهٔ خود آرنولد او زیاد طعم شکست را در مسابقات نچشیده‌ است و واقعاً نیز همچین است زیرا از 25 مسابقهٔ رسمی و بین‌المللی که داشته‌ است فقط دو مسابقه حرفه‌ ای را اول نشده‌ و در آن دو مسابقه به مقام دوم رسیده‌ است. نام او در کتاب رکورد های گینس به عنوان بهترین و کاملترین بدن انسانی آمده‌ است. آرنولد شوارتزنگر قادر بود تا وزنی معادل 683 پوند (309 کیلوگرم) را بلند کند. اندازهٔ بدن او در زمانی‌ که در اوج شهرت و قهرمانی بود بدین شرح است:

بازوها: 57 cm
سینه: 146 cm
کمر: 85 cm
ران‌ها: 74 cm
ساق پا: 50 cm
وزن بدن: 108 kg
قد: 188 cm

برگزاری مسابقات به نام آرنولد

مسابقات بدنسازی آرنولد کلاسیک (arnold classic) با نام جدید جشنواره ورزشی آرنولد (Arnold Sports Festival) یک همایش سالانه برای ورزش‌های گوناگون است که به یاد آرنولد شوارتزنگر نام‌گذاری شده و تمرکز آن بر روی بدن‌ سازی و مسابقه تناسب‌ اندام و فیگور می‌باشد. این همایش در انتهای فوریه یا ابتدای مارس در شهر کلمبوس ایالت اوهایو برگزار می‌گردد.

                               

                                         

                                         

                                         

                                         

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی