مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

۰



                                   

نام کامل : Shawn Ray

سن : September 9 1965

قد : 172 cm

شان ری حدود 9 روز قبل از تولد مسابقات مسترالمپیا به دنیا آمد و از این حیث قدیمی تر از مسترالمپیاست. او از بین 8 فرزند خانواده جوان ترین فرد محسوب می شود.
سال 1986 او طی مصاحبه ای عنوان کرد که : سرنوشتم این است که قهرمان مسترالمپیا شوم و هیچ چیز در دنیا نمی تواند این را تغییر دهد. با اینکه این ادعا هرگز به حقیقت نرسید اما «شان ری» یکی از بهترین بدنسازانی است که نتوانست مقام اول مسترالمپیا را تجربه کند. چند سال پیش در یک نظر سنجی که قرار بود بهترین بدنسازانی که علی رغم لیاقت شان نتوانستند قهرمان المپیا شوند مشخص شود. شان ری مقام اول را کسب کرد و این نشان میدهد که خیلی ها بر این باورند که او باید حداقل یکبار قهرمان المپیا می شد. شان از نوجوانی و در سن 17 سالگی با راهنمایی اولین مربی بدنسازی اش جان براون توانست در اولین مسابقه خود در رده جوانان به مقام دوم برسد. یک هفته بعد در مسابقات گلد کاپ کالیفرنیا 1983 (1983 California Gold Cup) اول شد و همچنین عنوان عضلانی ترین مرد را نیز بدست آورد.

                                                  

او در شب قهرمانان سال 1988 (Night of Champions 1988) بعد از فیل هیل (Phil Hill)، رابی رابینسون (Robby Robinson) و باب پاریس (Bob Paris) به مقام چهارم رسید. برای اولین رقابت حرفه ای اش مقام خوبی بود. در سال 1990 اولین قهرمانی حرفه ای اش را در مسابقات آیرون من (Ironman Pro 1990) به دست آورد. بعد از قهرمانی سال 1991 در آرنولد کلاسیک دیگر او تمرکزش را فقط روی مسترالمپیا قرار داد و تا سال 2001 فقط در این رقابت روی صحنه آمد و فقط سال 1996 سراغ آرنولد کلاسیک و آیرون من آمد.
سال 1990 تا 2001 هر سال بدون وقفه در المپیا حضور یافت و میانگین مقامش در این 12 سال رتبه 6/ 3 است.

                                       

به نظر خودش بهترین آمادگی بدنی تمام عمرش را سال 1992 در مستر المپیای هلسیکنی فلاند داشت که به مقام چهارم رسید. به غیر از اولین حضورش در سال 1988 او در همه مسترالمپیاها مقامی کمتر از پنجم به دست نیاورده است و از این بابت هیچ کس در این ورزش با او برابری نمیکند.

                                       

                                                      

                                           

                                           

                                           

                                           
                                                            

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی