مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

مسابقات بدنسازی

انتشار مسابقات کمیاب بدنسازی برای اولین بار در اینترنت.

۰


در این قسمت نگاهی میکنیم به داروهای کم کننده عوارض و ریکاوری بعد از دوره :

تاموکسیفن(Tamoxifen)
مقدار اضافی هورمون تستسترون در بدن تبدیل به هورمون استروژن(هورمون زنانه) میشود که برای جلوگیری از این عارضه و بلوکه کردن استروژن می توان از تاموکسیفن استفاده کرد. تاموکسیفن به شکل قرص در دوزهای 10 و 20 میلیگرم در داروخانه ها یافت میشود.

هورمون جنینی یا گونادوتروپین(hcg)
در طول دوره چون تستسترون بیش از حد نرمال و به طور غیر طبیعی درون خون وجود دارد بیضه فعالیت خود را کاهش میدهد و این کاهش فعالیت تا مدتی بعد از اتمام دوره نیز ادامه دارد یکی از راه های کم کردن عوارض و ریکاوری غدد استفاده از گونادوتروپین میباشد. این دارو برای ریکاوری و بازگرداندن هورمون های بدن به حالت نرمال نقش بسزایی دارد. گونادوتروپین به شکل پودر و در ویال های مختلف از 500 ویال تا 5000 ویال در داروخانه ها یافت میشود که قیمت آن نسبتاً گران میباشد.

استروئیدهای نام برده در این نوشتار برای دوره های به اصطلاح کلاسیک کاربرد دارد و از معرفی دیگر استروئیدها مثل دیانابول که هم اثر مثبت ضعیف و هم عوارض نسبتاً بیشتری دارند خودداری کردیم.

طریقه مصرف و مقدار دوز دوره را در بخش بعدی مطالعه نمایید...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی